У педагогічному процесі багатьох навчальних закладів останнім часом зростає популярність та набуває поширення інтерактивний метод проектів – особистісно орієнтований метод навчання та виховання, заснований на самостійній діяльності учнів у розробці проблеми та оформленні певним чином практичного результату розробки, це одна з провідних технологій у процесі інтерактивного навчання.
Розглядаючи це питання, я написала статтю "Розвиток ключових компетентностей особистості засобами проектної діяльності на уроках математики", яка представлено у збірнику матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інноваційний аспект в організації навчально-виховного процесу в школі" (на базі гімназії "Консул" м. Київ).
Статтю переглянути можна тут.
Створивши з учнями ряд цікавих навчальних проектів, досвід узагальнила в практико-орієнтованому посібнику "Розвиток ключових компетентностей особистості засобами проектної діяльності на уроках математики та в позакласній роботі з предмету"
Створивши з учнями ряд цікавих навчальних проектів, досвід узагальнила в практико-орієнтованому посібнику "Розвиток ключових компетентностей особистості засобами проектної діяльності на уроках математики та в позакласній роботі з предмету"
Презентацію до однієї із проектних робіт представлено нижче:
Інші матеріали до проектних робіт можна подивитися за посиланнями:
Презентація до проектної роботи "Статистика демографічних професів в с. Лозуватка"
Презентація до проектної роботи "Цей величний Піфагор"
Проектна робота "Про кроликів і не тільки..."
Сценарій проведення заходу та матеріали можна переглянути за даним посиланням
Вчителька сама вміє і навчає дітей творчо опановувати знаннями. Застосовувати їх у конкретних навчальних і життєвих ситуаціях.
ВідповістиВидалитиДуже люблю проектну діяльність і Ваші матеріли щодо її використання просто чудові! Як філологу, нейморівно сподобалася симетрія у літературі і приклади паліндромів!
ВідповістиВидалитиХотілося, щоб дітям було цікаво працювати!
Видалити